4 maj 2011

Gästerna åkte hem för drygt 30 minuter sendan. Kakorna är slut så nu har jag ingenting att äta ikväll haha ^^ tur är väl det! :o Men min kära vän Paulina håller på att hjälpa mig att fixa en ny header till min blogg.. Står mellan 2 bilder, så har hon gjort samma saker på båda bilderna så jag får se vilket som blir bäst ^^ För kan nämligen inte bestämma mig vilken bild jag ska ha.

Om den inte kommer upp idag gör den de i morgon, beror på hur snälla mina kära föräldrar är -.- dom vill att jag ska stänga datorn 21.00 - yääääh...

Längtar till skolan i morgon, just bara för att vi har idrott, love it!! Annars är dom andra lektionerna inte så värst roliga.


Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0