1 Maj 2011

Gårdagen var ganska ball..
Skulle egentligen åka till Lund och vara i parken men det sket sig. Hade ingen att åka dit med + att jag kom inte hem efteråt. Så det blev att jag stannade hemma, min bror hade chillfest och grillning här.
Skickade sms till honom dagen innan för att frågade hur det blev med Lund för att jag visste inte riktigt i med att jag skulle åka med honom hem i så fall och han jobbade så kunde inte få tag på honom på ett annat vis, så sa han;  
- Nej jag hinner inte, men det är chillfest och grillning hemma så du får jätte gärna vara där om du vill det ;) 
Ja tack! jätte snällt att jag blir inbjuden på fest i mitt eget hus haha. Dom sista gästerna gick vid 3-4 tiden och då var man lagom trött kan jag säga.

Idag när vi vaknade var vi ganska så sega, knappt så man ville upp. Hade varit skönt att ligga kvar i sängen resten av dagen. Men efter vi hade städat och det såg rätt så bra ut här hemma så åkte Viktor, Fia, Dalberg, Oskar, Marcus och jag till Svedala för att äta på mcdonalds, fin frukost. haha


Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0