tatuering

Tjabba allihopa!

Vaknade 07.45??? :o vad händer? var hur trött som helst igår kväll ju fast tvingade mig vara uppe för att kolla klart på en film! haha. Låg i allafall kvar i sängen till 09.00 och tänkte på tatueringar. Vill göra en nununu!!! Vet ni någon bra sidan man kan kolla runt lite på eller kan ni någon bra text? ;D 

Som sagt vill jag ha en text mellan skulderbladen.
Har tänkt ut You got to lose to know how to win nu i 1 år ungefär, men nu börjar jag tveka!?

Satt och kollade på Miami Ink nyss för att få lite insperation.

Gillade stilen på texten och storleken.

Texten är så sann!

am not afraid I was born to do this
gillar den texten också.


Kommentera :
Postat av: nathalie

tyckte båda var skit snygga, men den längst ner älska jag, haha men det e bara för jag e väldigt in to tatueringar på armarna :) hade faktiskt kunnat tänka mig den jag själv :)

2011-03-23 @ 21:47:31
URL: http://lillemoors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0