tatuering

Efter skolan åkte Saga & jag till zoitattoo i malmö och beställde tid till mig :) fick tiden den 8 April. LÄÄÄÄÄNGTAR!
Det blev texten;
You got to lose
to know how to win.
Men i med jag inte riktigt vet om det är rätt stavat om det antingen ska vara You´ve eller you have to, så jag frågade min engelskalärare men hon visste inte riktigt. Men hon skulle såklart kolla upp det ;)

Följde med Saga hem i med min buss gick precis när vi kom ut från studion och när jag satt på bussen ( var nästan hemma ) smsa Nathalie och fråga ifall jag ville komma och prata skit, men det är självklart att jag vill göra det ;) hehe.


Kommentera :
Postat av: nathalie

kommer bli snyggt, haha vbi bara snckar massa gojja alltid juh ;) haha

2011-03-23 @ 21:43:13
URL: http://lillemoors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0