skolan - nathalie

Tjabba Tjabba!!

Skolan idag var väl helt okej. Jag var ganska så dyster och ville bara träna träna träna så jag kunde få ut allting. Vi spelade fotboll idag igen på idrotten men det är ju såå himla skoj, så där sprang jag fram och tillbaka hela tiden haha.  Annars hände det väl inte något mer sådär skoj i skolan.

När jag kom hem vid 15.00 tiden gick jag till Nathalie direkt för att prata om i morgon när jag ska göra ett fotoreportage om henne och lilla Liam. 
Vi lagade lite middag, fisk och räk gryta med potatis, mycket gott! ;d
Gick även en runda med boss " deras hund " så gick vi in om min moster, jag passade även på att hämta min cykel hos henne som har stått där sen i lördags haha.

får bli en liten bild på Liam idag. Bara för att han är så otroligt söt och go!
" Nathalie som har tagit bilden  "


Kommentera :
Postat av: tobias

jösses va du har börjat träna nu då =D har du börjat få lite resultat än ;)?

2011-04-01 @ 01:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0