sårande

Kommer aldrig någonsin glömma den dagen, den vackra sommardagen. Den finns liksom inristad i huvudet. Men vad ska man göra, ni gör som ni själva vill men ni sårar mig något så grymt mycket!! Säger hela tiden falska lögner till mig för att jag ska må bra - för att jag inte ska tro något annat just bara för att jag inte ska må dåligt. Men vad är det för vänner som ljuger för en? jag kallar det inte för vänner direkt för mina vänner ska vara ärliga mot mig och inte ge mig en massa lögner.. 

aja, nu ska jag sjunga... ville bara skriva av mig lite.  


Kommentera :
Postat av: tobias

finns katrin <3

2011-03-16 @ 17:09:30
Postat av: Katrin

tack så mycket tobias!

2011-03-16 @ 22:02:22
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0