Victoria secret fashion show 2010

Sitter just nu och tittar på Victoria secret fashion show 2010 " repris " även fast jag kollade på det förra gången så ville jag jätte gärna se det igen. Helt otroligt hur underkläderna såg ut och vingarna! oh my god, helt amazing! Man skulle ändå vilja ha en sådan kropp, men som sagt man satt där och åt chips haha :$

Men nu har jag i allfall bestämt med mig själv att jag ska göra situps genom alla reklamer som kommer på den kanalen jag tittar på fram tills jag åker till värmen och sen ska jag sluta äta godis, kakor m.m. vill ha en najs kropp! någon som har tips på hur man kan göra? självklart kommer jag att träna också!




Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0