Min mobil är hittat

yääääh!! min mobil är hittad..
Den blev stulen på nyår och när jag skulle kroppsvisitera alla så var det en människa som skulle ut för att "röka" eller om den nu gjorde det på riktigt, vad vet jag men lite skumt var det haha.. Och idag hittade morfar mobilen :D egentligen va det en på clubben som hittade den och hade lagt den där inne så mormor bara - är det inte Katrin's mobil, så var hon tvungen att fråga morfar och dom ringde hit direkt :) Är mycket mycket glad!
Men kan jag använda den? det är nog bara till att vänta och se, den lyser i allafall och fungerar när jag trycker på den men i med den är spärrad så får jag vänta och klydda med den tills jag har spärrat upp den.  

Sverige vann handbollen idag på polen.. Men nu blir det att sova :)

En bild från innan idag.

Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0