8 Januari 2011

Idag kom små kusinerna hit här så deras föräldrar kunde åka på Ikea sjävla.. Mamma fick passa dom medans jag och pappa åkte och tränade i Svedala med Ann och Richard.. Fyy vad jobbigt det var, när man gjorde vissa övningar skakade hela kroppen eller ja började med benen - rumpan & sen magen!!! ahahha värsta skakpasset men kul var det. Tror faktiskt att jag ska börja gå där, liten grupp också på 10 pers hur skönt som helst! Även fast det inte var sådan jätte träning " springa runt och sådant " så lovar jag att jag lär ha en väldigt skön träningsverk i morgon, man gick igenom hela kroppen.  

När man kom hem fikade vi lite för dom hade varit ute och åkt pulka, bygt en snögubbe haha.. Dom åkte precis hem och vid 19.00 tiden åker mamma, pappa och jag på bio för att se Änglagård 3..

Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0