25 januari 2011

Tjabba Tjabba!

Dagen började med att klockan ringde 06.25 men gick inte upp förens 06.40 var riktigt trött. Packade klart väskan som jag skulle ha med mig till Arlöv, var lite onödigt att jag tog med den för ska inte dit förens i morgon haha. Kändes lite fel ifall jag skulle sova i nathalie's brors lägenhet själv.

Skolan var super duper rolig, gud vad skönt och härligt det var att skratta så mycket! Tack Saga för att du får mig att skratta ihjäl så man är tvungen att slänga sig på golvet för man får så ont i magen hahah.. love it! Efter skolan stannade vi kvar en liten stund och sedan åkte vi till Arlöv för att ge katterna mat och jag kunde ju såklart lämnat väskan där men gjorde jag det? nej jag tog med den hem igen.

Kusinerna har nyss varit här en liten stund för att deras föräldrar skulle kolla på färg så ville dom inte ha med dom dit där. Så vi satt och spelade hängagubben och skatespel..


Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0