24 januari 2011

Godmorgon allihopa!
händer idag?

Jag vaknade för exakt 1 timme sedan, har ätit frokust och tittat igenom någon hemsida till men där var faktiskt ingenting som jag ville ha. Nu hade jag tänkt att jag skulle städa lite här är lite stökigt och skitigt på golvet, efter det hade jag tänkt träna lite.

Hade en liten sjuk dröm inatt, drömde om den killen jag gillar så pratade vi på msn och sen helt plötsligt heter han Johanna<3 och då blev jag fly förbannad och grät över mycket och helt plötsligt säger jag - varför har jag inte tittat på nyheterna... hahaha Men han blev tsm med denna Johanna bara för att den enda dagen han kunde träffas var på tisdagar för han tränade dom andra dagarna och jag kunde inte träffas på tisdagar ( vilket jag kunde )

aja det var min dröm de, men sist jag drömde en sådan här dröm så hände det faktiskt.. Att helt plötsligt kommer en annan tjejs namn upp och ett hjärta efter.

Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0