solat - vatten i tvättstugan.

I morse kom små kusinerna hit. Super kul att se dom :D
Efter det skulle resten av familjen ut och köra motorcykel, men jag ville kämpa på min bränna. Så jag låg här hemma och stekte medans som tar sig en fin tur.. Dock började blåsa så det blev lite kallt i luften, men tog bara på mig en tröja och fortsatte att läsa i min bok som jag påbörjade denna veckan.

När jag trodde att jag skulle hänga upp tvätten så var det bara till att ta fram mopp sakerna för att hela tvättstugan var full av vatten.. Skoj! & när jag skulle öppna den ena maskinen så forsade vatten ut ur den så det var bara till att ta fram sakerna igen och torka upp så mycket som möjligt haha..


Ute i det fina vädret! najs..

Bara till att ta fram dom här sakerna så jag fick bort vattnet (y)


Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0