outfit's

Jag är världens sämsta på att lägga upp ett inlägg på min outfit.
Ska försöka bättra mig på den saken ^^ Men jag tycker att alla andra har mycket finare stil än vad jag har.. Så antar nog att det är därför jag inte lägger upp så mycket outfit's inlägg.

Här kommer gårdagens outfit och dagens.

Gårdagens outfit. En otroligt varm sommardag!
Herregud vad varmt det blev igår. Men det är bara kanon!
Undrar mest hus sommaren kommer bli? hm

Detta är dagens outfit. Kör på mjukisbyxor, haha..
Hittade ingenting som jag ville ha på mig idag och så var jag så himla trött på allting och ja bara allmänt trött för att jag hade sovit förlite så mjukisbyxor passade perfekt idag :)

Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0