kalas

Då var det dags att åka på kalas.
Chamilla fyller 23 år + att hon ska visa runt där hon bor. Ska bli super spännande och kul.
Jag kommer att åka dit där med mormor & morfar, mysigt! :D

Kommentera :
Postat av: Emilia

Hej Katrin! Skit snygg tattoo!! Grymt avundsjuk! Ville bara säga att jag tycker ditt hår blivit jättefint också! ha de bra så hörs vi snart hoppas jag Kram!

2011-04-10 @ 21:16:09
Postat av: katrin

Tjabba Emilia :D tack så jätte mycket, är jätte nöjd med den! Tackar ^^ dock tvekar jag jätte mycket, vill bli mörkhårig igen men jag vet absolut inte! :o ge gärna lite tips om du vill det :D kramar!!

2011-04-11 @ 13:56:25
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0