27e april 2011

Tjenixen!

Har faktiskt inte alls mycket att skriva. Skolan har börjat igen och då gör jag inte så mycket mera om dagen. Men igår lyckades jag cykla en runda med mamma och pappa och sne stannade vi till hos mormor och morfar en stund och pratade lite med dom. Träffade även Nathalie också igår ;D & nyss när jag var ute med hunden mötte jag natha när hon var ute och joggade med Liam.

Jag får också börja ta träningen på allavar nu! herregud har gått för lång tid.. skärpning!

får börja med det igen att jag skriver när det händer något/när jag har hittat på något. För känns ganska så tråkigt att skriva om skolan och vad ska man skriva mer än att det är kul att vara där? och folket är exakt som vanligt :p

Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0