24e april 2011

Vaknade 12.30..
Fyy.. var hemma 03.00 igår men kunde inte somna förens 04.00 sen sov jag i 1 timme och då ringde min bror och frågade ifall jag kunde öppna dörren för han hade glömt sina nycklar.. Ja när jag gick och la mig igen så hörde man hur fåglarna sjöng. Men jag lyckades allt att somna ;D 

Jag har legat ute i solen hela dagen idag, verkligen kärlek på detta väder! Det är så varmt och skönt..
Men när jag låg där ute och solade hörde jag hur ambulansen kom och slog av ljudet ganska nära här vi bor och strax efter kom brandkåren, jag tyckte det var väldigt konstigt i med jag inte hade hört något hända eller så. Men så nyfiken som jag är så gick jag och kollade. Det var en bil som hade kört igenom ett staket in mot dagiset och där var träd och en kontainer såg det ut som. Ville inte stanna där allt för länge i med dom måste göra sitt jobb och sådär och sen kom polisen också.


Kommentera :
Postat av: Mathias

ändå fin bild

2011-04-29 @ 21:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0