1e April 2011

Tjenixen!

Igår när jag vaknade och hade fixat mig gick jag direkt hem till Nathalie där hon, Vivi & Lizette med sin bebis Towa väntade på mig, gud så sööt hon var! och så liten!! bara 1 månad. Vi tog en mycket god fika men dom hade redan börjat med fikandet i med jag drog ut på tiden lite hehe ^^
Efter fikandet och att vi hade suttit ner och pratat en stund gick vi ut en runda.

Senare på dagen/kvällen gick Nathalie och jag hem till min kusin Rasmus. Vid 21.00 tiden körde han mig till mormor & morfar efter så ska det låta, brolle är ju bara för bra. Men det var även Linda också. Jag kom inte ifrån mormor och morfar förens klockan var 02.30..  

Liam

Liam

Liam & Jag

Nathalie & Liam


Kommentera :
Postat av: nathalie

awe, min underbara fina pojke <3

2011-04-02 @ 19:54:15
URL: http://lillemoors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0