1 tatuering avklarad!!

Då har jag gjort min första tatuering nu då :D super najs!
Själv tyckte jag att det inte gjorde så ont. Trodde att det skulle göra 1000 gånger undare :o Får se om det kommer upp en bild på det idag för just nu har jag sådant plast på och vet inte riktigt när jag får ta av det, men det ska jag höra med min bror som kommer hem vid 19.00 tiden. Så kanske kommer upp en bild redan ikväll ;)

Jag är riktigt nöjd med den! och dom på studion, herregud vad härliga människor.. Man skrattade hela tiden dock fick jag le när jag tatuerades men i vissa tillfällen kunde jag inte hålla mig men det märkte Jack på något vis så han slutade tatuera hahaha..

Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0