regn

Kalla sverige är tillbaka - regn , regn och åter igen regn , blåst och löven trillar av träden. Kan vara mysigt ibland men att gå upp på morgonen och det är riktigt kallt , usch då vill man ju bara stanna kvar i sin varma säng. Fast nu kan man ha på sig lite mysiga och tjockare kläder och halsduk!  

Ikväll har jag suttit framför brasan det mesta av kvällen och faktiskt läst en bok! var ändå ganska mysigt. Träffade aldrig nathalie idag för hon har tyvärr blivit förkyld :( men hoppas på en myskväll i morgon istället! :D

& i morgon ska jag även handla hårfärg , idag fick jag reda på att vi skulle fotograferas i skolan på Torsdag och jag skulle fixa mitt hår i helgen.. Men blir att jag färgar det nu i veckan så får Sanna klippa mig i helgen :)


fick bli en bild på nathalie's underbara mage!
http://nathaaliie93.bblog.se/ 
hennes blogg om ni vill läsa den och följa henne.

Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0