kalas

Igår kom jag hem från Emma , vi ville inte lämna varandra ensamma i Malmö så jag följde med henne hem och sov över där. Åkte hem till en kompis efter det så tittade vi på film , min granne hämtade mig vid 19.00 tiden.. Sen när jag ahde varit hemma i 1 timme ville jag inte vara hemma själv mera tyckte det var lite äckligt för min hund ställde sig och stirrade ner i trappan precis som där var någon och det var då jag ringde mormor och frågade om jag kunde komma på kalaset dom var på och det gick bra :p

Fick träffa min kusin från Linköping och mina andra kusiner från Höör som jag knappt träffar , vilket är väldigt synd tycker jag. Men kul hade vi så länge dom var vakna.


Jag och min kusin på bilden från Sara's 18års fest!

Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0