händelserik dag

Idag har det hänt otroligt mycket.
För det första var jag sen till bussen och Trelleborgs bussen kommer ALLTID före Malmö bussen , men inte idag. Idag kom Malmö bussen först så jag blev lite paff. Det visade sig att en tankbil hade vält precis utanför Andersöv här jag bor och kasat in i ett hus , inte bara de utan den läckte också. Så vi fick ta med oss dom som skulle till Trelleborg i vår buss så fick vi ta det hållet.. ( bilder kommer senare på olyckan , ska bara sätta mig vid en annan dator )

Idrotten var hur roligt som helst dock blev man helt slut! Alltid kul att gymma tycker jag , speciellt när det var på friskis & svettis. Sprang på löpband och lite mera.. I med den tankbilen trillade i morse så gick inte min buss hem och jag slutade 13.00 så min buss gick inte , så fick vänta ända till 15.15 när mamma hade slutat så jag fick åka med henne hem.

Saga , fan vad jag älskar dig!!!! Hade den sjukaste och bästa eftermiddagen någonsin , skrattanfaller så folket på skolan kolla snett + lärarna haha , men dom tyckte bara det var roligt och skratta med ;) Hade varit överskoj om det alltid var så här!


Kommentera :
Postat av: Saga

HAHAHA jag älskar dig med, så jävla mycket!! Det är ju typ alltid så, nästan haha <3

2010-09-02 @ 20:38:40
Postat av: katrin

och det är så j*ävla nice!<3 love you!!

2010-09-02 @ 21:19:12
URL: http://kattilinder.blogg.seg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0