9e september 2010

Tjabba allihopa!

Skolan var väl sådär , var väldigt trött första och sista lektionen. ( hade bara 3 lektioner idag ) Men idrotten gjorde så att jag blev pigg som tur var , annars hade jag nog somnat vilket jag också gjorde på den sista lektionen. Men tror bara att jag somna till sen slog någon till bordet så jag vaknade haha.

Blev faktiskt imponerad över mig själv att jag orkade springa 14.34 minuter på det dära springbandet UTAN att vara trött!! Herregud , förra veckan var jag över trött efter 8 minuter men kämpade jäääklar idet fram till 10 minuter. Eller ja trött var man väl inte men andningen var ju inte den bästa så kanske fick till det denna gången så jag kunde springa mera ;)

16.45 ska jag vara på bilskolan men mina föräldrar så vi kan gå den dära kursen så jag kan börja övningsköra :D

Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0