9 månader sen du försvann

Peter Rudolw , nu är det 9 månader sen du försvann ifrån oss här.

Kommer ihåg när jag gick ner i replokalen för första gången , vågade knappt men jag var ju så nyfiken på vad det var för folk som var där nere. Du var en sådan otroligt varm person som man verkligen kunde prata allt om , även fast det bara var första gången man träffa dig. Du såg på en när man mådde dåligt. Det var just du peter som fick mig att våga stå inför folket i replokalen och sjunga , du hjälpte mig att spela gitarr.. Du hjälpte mig att samla mod till att göra saker som jag inte vågade. Du hjälpte mig att komma på rätt väg i livet.

Sen du dog har jag inte satt min fot i replokalen , det är inte samma sak när du inte är där.
Finns så mycket jag vill skriva men får inte fram mer.


Kommentera :
Postat av: Anonym

snyft ;( kärlek till dig katrin <3

2010-09-03 @ 00:15:10
Postat av: katrin

:(<3

2010-09-03 @ 07:59:20
URL: http://kattilinder.blogg.seg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0