8e september 2010

igår var det då skolan som vanligt , efter det åkte jag hem till Emma. Följde med henne ut till stallet då hon skulle rida. Gud vad man kan sakna en sådan sak. Känner att jag vill börja rida igen , men kommer ju då inte göra det haha , har inte pengarna till det. Senare när vi kom hem vid 9 tiden så tittade vi på idol som hennes mamma hade spelat in till oss. Sen blev det ju så att jag sov över hos henne också. 

Jag somnade då unde vi tittade på tv , sen vaknade jag av att den var igång och att Emma sov så då stängde jag ju av den.. Sen fick jag höra att Emma trodde att jag var ett spöke haha. ( i med jag sträkte mig över henne för att på kontrollen och hon såg inte att det var jag )  


Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0