4 september 2010

Igår väckte mamma mig klockan 11.00 tiden för då skulle vi köra till Degeberga ( ett ställe utanför Kristianstad ) Träffade mormor och morfar där också , riktigt kul har ju inte träffat dom på ett tag. Blev en liten fika och sen gå på marknaden efter de skulle vi hem igen.

På kvällen var jag på fest , kändes verkligen som att jag inte passa in.  Alla verkade bara kolla snett , jag var den ända som hade lite uringning så jag gick där och drog upp hela tiden ( kändes som att alla tittade just där ) Kände mig verkligen utanför. Som tur var så var Evelina och Linn där som jag kände sen tidigare så jag kunde prata med dom , annars kände jag inte en ända på festen.. 23.00 tiden skicka jag ett sms till mamma om hon kunde hämta mig för då hade jag börjat få ont i huvudet också.




Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0