3 september 2010

Idag var fotolektionen inte alls rolig.. Men vi hade allsång och det är alltid skoj! Sen blev det att ta bussen hem satt och pratade med Anna-Zarah hela vägen. När jag kom hem var maten fördig och det blev Tacos , gott som sattan!!! Sen fick jag sådant tok spratt så jag städade mitt rum , vilket inte händer ofta men som jag måste bättra mig på.

Ikväll kommer min brors vänner hit och tittar på fotboll med oss ,  Sverige - Ungern.. Vem tycker ni ska vinna?


jag och bästa Saga på bilden!

Älskar dig!<3

Kommentera :
Postat av: Saga

bröstbröstbröst! ahahah älskar diiig <3

2010-09-03 @ 20:06:58
Postat av: katrin

hahaha , älskar dig bästa!<3

2010-09-04 @ 17:41:02
URL: http://kattilinder.blogg.seg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0