27e september 2010

Idag kommer jag nog inte kunna skriva så himla mycket förens ikväll , förstår mig inte riktigt på mobilbloggen för jag kommer in där och kan skriva rubriken men se går det inte att skriva mera.. jag slutar skolan 16.00 sen ska jag iväg och fota min bror , Jonas och en till som ska gå modeller och det är 18.00 så hinner precis hem tills dess. 

Var då iväg och tittade på film med min bror igår med hans vänner , sjukt roligt hade vi! Åkte hem vid 00.15 tiden tror jag det så var väldigt trött när jag skulle gå upp 06.30! Orkade knappt gå upp ur sängen. Förstår inte hur dom andra kom upp i med dom skulle upp innan mig haha.

Just nu för tillfället har jag datorkunskap och några killar i klassen sitter och sjunger till Luftens hjältar hahaha...

Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0