20e september 2010

Tjabba allihopa!♥

Stressig morgon idag , lyssnade på NJR som jag alltid brukar göra på morgon ( när jag är ensam hemma ) och idag när dom hade sin weak up call så skulle dom lura någon som heter katrin... och det heter ju jag så jag blev sjukt rädd att dom skulle ringa mig haha. Men som tur det var så var det någon annan katrin som bodde i Svedala , men det är ändå bara 15 minuter därifårn jag bor så det kunde lika bra varit jag haha..

Idag blir det att vara med Nathalie :D Vi ska titta på Idol som hon missade i fredags. Nu är det bara 3 underbara veckor kvar tills hon får sin bebiiis :D ( eller ja tills det är beräknat ).. Längtar hur mycket som helst tills han kommer ut från magen! haha.



Kommentera :
Postat av: Simon Cowell

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-01-20 @ 10:37:14
URL: http://simon-cowell.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0