14 september 2010 - Idol

Fick byta grupp idag i skolan i med min inte jobbade som den ska och jag var ensam tjej , visst har inget emot att jag var ensam tjej men när min grupp väl skulle jobba så hittade jag inte dom som var med.. Sen hade en redan bytat grupp så då ville jag också byta grupp men lärarna tyckte inte riktigt de , men så sa jag; om hon får varför skulle jag då inte få?
Så den läraren gick runt till alla lärare för att få reda på ett svar. Jag fick då byta grupp som tur var ( inte för jag hatar dom som var i gruppen )

Träffade älskade vännen Nathalie idag också , spelade lite Skipo som vi alltid gör haha.
Skönt att få prata lite , vi var då inne på fritidsgården och visade upp hennes mage för Ann.

Idol blir bara bättre ocg bättre för varje år som går och folket har såå mycket talang!!
Nog därför jag inte gick vidare , men får se om jag kommer med ändå ) haha.  Men i morgon är dom nere i malmö i alla fall får se om man hittar Viktoria Vukic på tv ( eller mig själv ) men har en känsla av att viki är med haha ;) ( hon är grym! )

vad tycker ni om årets idol?


Kommentera :
Postat av: nathalie

jag har egentligen aldrig tyckt om idol men håller med dom e sjukt grymma detta året !!! sååå ska fortsätta följa de haha ;) HEJJA ALICE ;)

2010-09-14 @ 22:45:51
URL: http://nathaaliie93.bblog.se
Postat av: katrin

tycker jag låter som en kanon idé ;) Alice var riktigt grym faktiskt!

2010-09-14 @ 22:47:35
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0