tränat

Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig , först gick jag och mamma 30 minuter i Albäckskogen. När vi kom hem så städade jag hela huset efter det så tog jag hunden och gick ut en lång runda på 1 timme man kan ju inte sitta inne när det har varit så fint väder! fick ångest varje gång jag tittade ut och jag satt vid datan. Så till slut fick jag loss mig från soffan så jag verkligen gick ut en runda.

Och nu vill jag bara ut och springa en runda också! mycket energi idag , men det tycker vi om ( händer inte alls ofta ) haha. Men det ska vi ända på! ska nog faktiskt ta på mig skrona och springa en runda nu med detsamma faktiskt ;)


Kommentera :
Postat av: Emmaa

gillar bloggen !:)

2010-10-17 @ 18:25:14
URL: http://borgemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0