reportage " självmord "

Ja rubriken säger det mesta - jag skriver ett reportage om självmord!
Tycker det är så hemskt och jag tycker att det är väldigt intressant. Vad nu det intressanta är med detta! Har ni något tips om någon fråga jag kan ställa eller skriva så får ni gärna skriva en liten kommentar och säga vad ni tycker. Vill liksom få reda på varför dom flesta tar självmord ,

- blir dom mobbade i skolan?
- har dom problem där hemma?
- tycker ni att det är egoistiskt att ta sitt liv?

vad jag har läst än så länge så är det 5 svenskar som tar självmord varje dag och trots att det är fler tjejer som vill ta sitt liv så är det fler killar som dör.

aja nu ska jag plugga vidare och försöka bli frisk!

Kommentera :
Postat av: Anonym

Snygg som fan är du! :*

2010-10-25 @ 17:40:42
Postat av: katrin

tack så mycket vem du nu är :p hahah

2010-10-25 @ 18:35:29
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0