Praktik

Idag fick jag styla lite , i med JC gör reklam för Idol så fick jag hänga ut lappar på plagg som dom har använt i idol och fått hänga den på en egen ställning. När jag var klar med det fick jag möblera om lite , lagt tröjor i storleksordning. För när folk letar efter en tröja som är tex. L som då ligger nästan längst ner och inte är nöjd med den så lägger dom den överst där XS ska ligga , men det är sådant man får ta haha :)

Har i alla fall super roligt där. Har själv då hittat en tröja som jag ska köpa ( en rosa tjock tröja ) och 2 par jeans.
Kanske de negativa med att jobba i butik , man blir sugen på att handla något när man inte har pengar! haha  Eller rättaresagt pengar som inte räcker till.


Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0