bilder - lördagen & sönadgen

Lördagen;
Tog det lugnt hela dagen , orkade ingte mycket annat. Åt kebab till middag då jag och Martina fick cykla in till stan för att hämta det. Men det var en roligt liten cykeltur haha. Första gången jag cyklar i en ( stad ) eller vad man ska kalla ängelholm?  


Jag , hunden och katten vi alla 3 var lika trötta.

Söndagen;
Var riktigt trötta allihopa men Josse var tvungen att hjälpa till där hemma , så Martina och jag somnade om lite till och sen tittade vi på en film. Den var kanske inte så jätte bra mest sjuk haha.
Åkte hem med 17.04 tåget ner till Malmö och sen tog jag bussen 18.50 hem här hemma.


På väg att handla läsk. ( martina på bilden )

me

Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0