bebis

Idag fick Nathalie sin bebis det var beräknat till den 15 men nu kom lilla bebisen den 13 istället. Ändå helt otroligt att dom kan gissa på ett datum så nära. Fick ett sms av henne 07.20 att verkarna var med 4 1/2 minut sen 11.38 gick vattnet så då var det bara till att köra till sjukhuset , lilla Liam föddes klockan 14.11 mer kommer jag inte berätta för det vill nog Nathalie göra i med det är hennes bebis.

Fick i allafall fråga dom på praktiken idag om det var okej om jag kollade mobilen i med hennes verkar var så nära inpå och det var helt okej bara jag gick ut på lagret så inte kunderna såg att jag stod där med mobilen. S¨å klart med dom också informerade haha Nina fick även se bilden som jag fick av Nathalie och det ända hon fick ut var; aww gud vad söt den är aww , nä var gullig.  

mer kommer jag inte skriva idag , tyvärr kan jag inte lägga in bilden på bebisen i heller.

Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0