8 oktober 2010

Tjabba
Allt bra med er?

Igår kväll hade jag riktigt svårt för att sova , tänkte gå och lägga mig vid 23.00 tiden och det gjorde jag till viss del men jag somnade inte för ens 01.00 tiden och det var riktigt svårt att komma upp i morse. Var sen till bussen idag så knöt aldrig mina skor innan jag cyklade till busshållplatsen ( vilket jag aldrig burkar göra ) men denna gången åkte snöret in i hjulet så det kunde gått åt skogen , tur var så gjorde det inte det.

Fick larma av lite kläder idag och packa upp ännu mera , lite nytt och lite som skulle fyllas på. Köpte faktiskt en tröja där idag.

Nu är detta en riktigt dålig bild , men en bättre kommer lite senare.


Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0