7 oktober 2010

Tjabba!

Idag var jag riktigt seg i morse , men som tur var så blev jag mycket piggare när jag pratade med Emil hela bussresan som tog hela 20 minuter. Vi har alltid något att säga till varandra när vi ringer , skönt att man kan prata med någon så mycket fast jag knappt känner honom haha. Annars brukar det bli några tysta minuter när man inte riktigt vet vad man ska säga.

Idag fick jag packa upp 12 lådor med nya kläder samt 3 lådor var påfyllning. Super fina tröjor har kommit in ( tycker jag ) ska nog köpa några själv. Har även fått in nya jackor som är skit snygga dock vet jag inte om det var kill eller tjej jackor. Men undrar ni så kan jag ta reda på det.



Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0