22 - 23 - 24 oktober 2010

Efter praktiken i fredags åkte jag till Ängelholm för att träffa Josephina. När jag kom dit där så blev det Tacos till middag och kolla på idol senare på kvällen tittade vi på film. Glömde totalt att kolla på vem som åkte ut ur idol.

På lördagen den 23 så skulle vi först  vara hos hennes farmor för hon fyllde 83 år? har för mig att det var de. Hon skulle ha tantorna där på dagen och äta mat , dricka kaffe!  Herregud vad folk kan äta! dom åt från 13.00 - 18.00 om inte mera. Efter det åkte vi hem till Olivia på tjejmiddag dock var det denna kvällen jag fick feber så ursäkta om jag var tråkig haha. Men sen gick vi till en privat fest men där var tråkigt så vi gick igen. Eller rättare sagt en kille ville slå oss så därför vi gick.

Igår gjorde vi inte alls mycket , latade oss för det mesta och låg inne i sängen om vi inte la där så var vi i soffan haha ( var otroligt trötta ) När jag skulle åka tåg hem så höll jag på att somna på tåget och bussen , men jag gjorde det aldrig konstigt nog.


Josse

Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0