19 oktober 2010

Igår innan jag skulle gå och lägga mig så läste jag boken som jag köpte. Ja 53 sidor direkt fick ångest när jag blev så trött och inte kunde hålla ögonen öppna mera för boken var så bra. Men sova ska man också göra.
( boken som jag läser är Jessica Andersson - när kalla nätter plågar mig med minnen av hur det var )

Idag kom det över tråkiga regn vädret tillbaka :( usch för det!
Praktiken gick super bra idag med , fick lägga rätt alla jeans i storleksordning vilket var ganska jobbigt i med dom väger så himla mycket. Men det ska ju göras. Emil skulle försöka skrämma mig när jag hängde rätt några tröjor men jag vände mig om precis innan hehe ;)

Träffade även Pernilla nu på vägen hem har inte träffat henne på 8 månader ungefär så vi hade mycket att prata om.


Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0