studion

Idag fick jag och Lina använda blixtrarna på lektionen.
Såååå roligt det var! Man kunde verkligen inte sluta posera , eller ta bilder.. Man ändrade sig hela tiden.

Jag sa att jag skulle lägga upp bilder klockan 16.00 men jag tog bussen 15.50 så gick inte så bra , bussen tar ändå 50 minter och sen handlade jag lite gott med mamma och så har vi lagat lite mat. Lite mys får det ändå vara , det är ju trots allt fredag.

Men nu kommer bilderna från studion. Ni får jätte gärna säga vad ni tycker :)

Modell; Katrin Linder ( Jag )
Fotograf; Lina Sonesson

Modell; Katrin Linder ( Jag )
Fotograd; Lina Sonesson

Modell; Lina Sonesson
Fotograf; Katrin Linder

Modell; Lina Sonesson
Fotograf; Katrin Linder

Modell; Katrin Linder ( Jag )
Fotograf; Lina Sonesson

Modell; Katrin Linder ( Jag )
Fotograf; Lina Sonesson

Kommentera :
Postat av: Cissi

mums för hamburgare! :D

2010-11-19 @ 21:37:59
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0