städa , plugga , prata med brossan

Fick städa på rummet ni i kväll i med någon larm snubbe ska komma hit och sätta in vårt larm. Behöver ju inte vara jätte sötkigt när någon okänd människa ska komma in i huset , usch nu ska man behöva lära sig ännu mera och komma ihåg de. jag och mitt minne går inte alls ihop!  

Har även pratat med min kära bror som åker till Stockholm i morgon , hoppas han får det super trevligt! Synd bara att jag inte ser honom så ofta. Men i allafall efter att han har varit i stor stan åker han på kryssning. Låter såå kul!

Men nu ska jag fortsätta plugga.






Kommentera :
Postat av: 17 år och ung mamma

nej vi båda är inte friska än :(

2010-11-10 @ 11:53:40
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0