Fredag's 26 november 2010

Ursäkta från den dåliga uppdateringen , men har varit borta hela helgen :)

Men i alla fall efter skolan i fredags åkte jag till centralen för att möta min syster som satt där och väntade , vi gick sedan nere på stan i olika affärer för att köpa julklappar och lite till oss själva. Riktigt mysigt var det , men vi blev lite sura - när vi satt på Mcdonalds på gustav så körde det en vid limosin förbi så sa jag; haha det var nog idolerna..
så när vi kom till centralen 18.30 så sa vi: fan var mycket folk här... men inte så konstigt idolerna hade varit där 1 timme innan :p haha så vi missade dom precis.

Men det blev en mys kväll med godis , kakor och läsk.. som min syster sa , 2 underbara dagar med en underbar syster!

Godis och en god kaka som jag fick av kära syster :D

älskade syster! <3

me

köpte denna mössan inne på H&M för 69.kr


Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0