17.00

Tjabba allihopa!
Har dagen varit bra?

Dagen för min började inte så jätte bra , blev väckt att mamma och min bror som var inne i badrummet.. Dom drog ut lådot och smällde igen dom , satte igång vattnet på fullt och i med mitt rum ligger in till toaletten så hörs det extra mycket så jag fick gå upp 45 minuter tidigare.

Efter skolan gick jag och Emma inom Mcdonalds och tog vars en Cheesburgare men sen blev vi så sugna på milkshake så vi köpte en och delade på den samtidigt som vi var på väg till bussen.

17.00 drar jag och Nathalie till gymmet. Hur kommer de gå? har inte tränat på 2 år ungefär! :o
Men det ska verkligen bli bättre på det.. haha


Kommentera :
Postat av: Cissi

absolut! :)

2010-11-17 @ 19:28:38
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0