11 november 2010

Tjabba !

Dagen började hur bra som helst , dagen har även varit på topp! Skolan var awesome. När jag nyss kom hem för 40 minuter sen ungefär träffade jag Nathalie en stund , pratade lite och sådat. Super kul!
Bestämde att vi skulle träffas snart igen så vi kunde träffas en längre tid haha.

Fick hem ett brev idag från biblioteket  i malmö att jag måste betala 150 kr för att jag inte har lämnat tillbaka en bok ;s men kul att betala det när man inte läst boken!! Och sen har jag inte varit i malmö på 5 veckor så har varit lite svårt att lämna tillbaka den! Men jaja bara att betala... Kunde haft roligare för dom pengarna , därför jag aldrig ska låna på bibliotek.

Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0