shopping - kalas - fest

Mamma och jag åkte in till stan i lördags morgon och skulle köpa en klänning till min
 brors student som jag skulle ha på mig.
Det är då den på bilden köpte den på Whoops. Sen köpte jag shorts ,
men bilden blev inte så värst bra så jag ska ta en ny så jag kan visa upp dom också. 

Vid 14.00 tiden körde vi iväg till Skurup på kalas för Thommy fyllde 16 år. 
God mat och trevligt folk. 
Följde sendan med jocke , hampe och rasmus till Netas lägenhet vid 17.00 tiden ,
för jocke skulle duscha och vi orkade inte vara kvar på kalaset.

Vid 18.00 tiden kom vi igen för då var det dags för fest , det var riktigt roligt ,
man kände ändå alla som var där för man hade träffat dom innan. 
Släppte loss på dansgolvet med Neta och Richard och ni tjejer från Svedala.  
Mamma kom och hämtade mig och Rasmus vid 01.00 tiden
för hon skulle hämta min bror också i Svedala för där var han på fest.  


Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0