Tosselillia 22e juni 2010

Vaknade vid 08.30 , bussen gick 10.15 så det var dags att packa vad man skulle ha med sig. När vi gick upp mot skolan så blev Nathalie och jag osäkra på om det verkligen var där vi skulle mötas haha , men det var det.

Att åka buss med folk från Fagerängen i trelleborg är inte så värst roligt. på bussresan dit 
" ni måste ha bälte på er "  " varför har du så korta byxor på dig " ja shorts brukar vara korta. och du var typ 12 år? ;s
Och på hem resan så sjöng dom "sveriges flagga gul och blå den skiter vi araber på "  
Alltså helt ärligt , det kunde dom faktiskt bara ha varit tysta om. Liksom skulle vi gjort något sådant mot dom hade vi fått alla emot oss.  ( det dära om falagan då )
Sen att dom sitter och sjunger " alla vi som älskar flyktingar klappar nu " varför vill man älska flyktingar? liksom dom måste fly från där dom kommer ifrån , där dom har växt upp ja fly ifrån allting ,  hur kan man gilla det?
Är inte rasist eller någonting , man hängde upp på detta under bussresan hem , och det gjorde även några andra av oss som var där.

Men annars hade jag super roligt på Tosselilla med dom bästa. Man väljer ju att inte vara med dom man inte tycker om. Varför ska dom försämra ens dag?. Vi åkte karuseller , badade , åt. Men framför allt hade vi roligt. Eller jag hade det i alla fall. Hoppas dom hade lika roligt , men det såg så ut ;-).


Christophe i den randiga tröjan.

Nathalie kör GO KART! woho

Försöte få dom hära söta sakerna men det gick verkligen inte!. haha
eller så var det vi som var kassa.

Bada!!

Nathalie och jag tog vars en sådan här glass :D mums!

jag när Nathalie och jag åkte båt.

fler bilder kommer finnas på facebook , om jag nu kan lägga in bilderna? ;s
funkar ju inte.

Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0