stranden 21e juni 2010

Vaknade 06.35 och var jätte pigg! förstår verkligen inte varför för jag var hur trött som helst när jag gick och la mig. Men jag somnade om till klockan 09.00 någon gång då mamma väckte mig för vi skulle åka till stranden.
Det var gråa tråkiga moln hemma hos oss , så när vi närmade oss stranden såg det ut som att det var super duper fint väder , men så var det tyvärr inte. Pappa var redan där nere.
Men det var inte molnigt hela tiden så jag hann sola lite :)


Tog kameran med mig och fotade lite.

Mamma som fotar.

Sitter på bryggan , ville bara hoppa i och bada men vattnet var is kallt!


Spelade lite med pappa.



Kommentera :
Postat av: Anonym

fyfan brun du är då :D

2010-06-23 @ 13:31:55
URL: http://jessikasttrandbergg.blogg.se/
Postat av: katrin

det börjar väl så smått åt det hållet haha :p

2010-06-23 @ 13:38:04
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0