sommarskola

Nu när sommarlovet äntligen har kommit så ska man gå i sommarskola 1 vecka.
Men det gör ingenting för vi har såå dåligt väder så det inte är sant!!
Och så kan jag prata med min danslärare en extera vecka , hon slutade nu till
sommarlovet vilket är väldigt tråkigt.
Sen är ju sommarskolan 1 vecka också som jag nämnde tidigare 
1 vecka mer eller mindre vad är skillnaden?

Så jag åker iväg halv 8 i morgon och kommer hem vid 15.00 - 16.00 tiden.
beror helt och hållet på när jag slutar. Brukar ju alltid sluta när min buss går
så jag får vänta 1 timme extra på den. Lite drygt faktiskt , men det är
skånetrafiken. Att bussarna hit skulle gå en gång i halvtimmen hade varit kanon.


Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0