paow - annat

När jag kom hem från svedala igår så gick jag ut och solade direkt men det blev för varmt , blåste inte ett dugg och sen ligga i trädgården. var säkert 30 grader där kändes det som , kändes i alla fall som man när man var i Thailand.
Men efter ett tag så kände jag mig lite ensam här hemma så jag ringde mormor och sedan körde jag ut till dom , så slapp jag sitta hemma själv. Det var 23 grader i skuggan igår vid 16.00 tiden.

Paulina skickade ett sms vid 19.15 tror jag det var att; 18.50 föddes han..
Nu har hon äntligen fått sin bebis :D hoppas nu att allting går bra! fast jag inte har någonting med hennes graviditet att göra så blev jag sjukt glad :D. hahaha
Det blev en liten Isak.

Jag körde hem från mormor och morfar vid 01.00 tiden..
Såg inte ett dugg när jag skulle köra hem för det var så dimmigt , såg knappt 2 meter fram!
Fast jag kom hem i alla fall.


Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0