28 juni 2010

Helt underbart väder , riktigt stek väder. Inte ett ända moln på hela himlen.

Kom hem från Svedala idag , har svot hos ...... i morse råkade jag väcka honom klockan 10 haha.. Var så klumpig att jag tappade mobilen i golvet , men jag var ju tvungen att svarar på Paulinas sms. Men vi gick upp efter ett tag. Han och hans lillebror skulle bada jag satt såklart och tittade på.

När jag skulle hem så hade min kusin tappat sin plånbok , så jag och morfar körde och letade efter den , men dock hittade vi den inte.. Men min moster och mormor hittade faktiskt den :p helt sjukt vilken tur man kan ha.
Men nu ska jag inte sitta här med i med det är så fint väder.



Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0