sjukhuset - sjöbomarknad

Det gick bra på sjukhuset , fick sitta där ensam i ett rum innan doktorn kom. sen gjorde vi ett ultraljud på mitt ena bröst och det visade sig att jag hade en förändring i mitt ena bröst. Den är ungefär 3-4 cm stor. Efter ultraljudet så skulle vi till ett annat ställe och ta ett prov. Dom stack mig med en spruta i mitt bröst!! aj... haha  

På sjöbo marknad träffade man några man kände , Marcus en gammal handbollspelare och sen Andre från malmö som skulle handla Tacos ;-) haha.. och sen var det erika , mimmi , oskar och några andra :)
jag handlade; Armband , Skor , Halsband.. säkert något jag glömt :p kommer bild på det i morgon.

Känns som att jag håller på att blu sjuk - buhu... Det är ju sommar!


Detta ska då föreställa min mamma!! haha


Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0